Czy znajdę pracę?

Szukam Pracownika, Szukam Pracy

Moderatorzy: redaktor, Detektyw

ODPOWIEDZ
karawela
Posty: 1
Rejestracja: 2017-01-13, 17:25

Czy znajdę pracę?

Post autor: karawela » 2017-01-13, 17:52

Witam. Nazwa tematu trochę abstrakcyjna, ale zaraz wytłumaczę o co mi chodzi :)

Aktualnie przebywam za granicą i rozglądam się za pracą w Polsce. Gdy studiowałem, pracowałem w ochronie prawie 2 lata, ale dałem sobie spokój - wiadomo, mała kasa i brak możliwości rozwoju.

Tak więc nie mam doświadczenia w takiej typu pracy. Licencji też nie mam, ale jestem gotów na jej pozyskanie. Myślę, że małym problemem może być moje miejsce zamieszkania, bo jest to małe miasteczko na Podkarpaciu.

Jak myślicie, czy jest sens zgłaszania się do firm, które "zatrudnią detektywa z licencją (albo z chęcią jej zdobycia) na terenie całej polski"? Czy jakaś firma przygarnia takiego zielonego pracownika i go wyszkoli, nauczy? Bo co jak co, ale trzeba mieć uniwersalną wiedzę i pojęcie na różne tematy. Myślę, że jestem osobą ogarniętą, szybko się uczę i przede wszystkim chce mi się.

Czy może mi ktoś poradzić albo doradzić coś w tym temacie? Może coś na temat jak wygląda organizacja pracy w takiej agencji?
Ogólnie to gdybym mieszkał w dużym mieście typu Kraków, Katowice, Warszawa to nawet bym się nie pytał. W mojej sytuacji problemem może być kwestia logistyki - ale może się mylę? Po prostu nie wiem jak wygląda organizacja pracy w takiej firmie. Co innego też, gdybym miałem doświadczenie jako detektyw, ale tego też nie mam.

NBS
Posty: 5
Rejestracja: 2016-12-24, 22:05
Lokalizacja: Gdańsk, Gdynia
Kontakt:

Re: Czy znajdę pracę?

Post autor: NBS » 2017-02-12, 18:30

Witaj,

Niestety może być Tobie bardzo trudno znaleźć pracę w zawodzie, jeśli nie masz doświadczenia. Ostatnio sporo biur zostało zamkniętych, więc na rynku jest sporo osób z licencją i niewielkim doświadczeniem. Natomiast te agencje detektywistyczne które przetrwały raczej się konsolidują, niż zatrudniają nowe osoby.